LUMINAR2025-10-31T10:43:30+00:00

Projecte LUMINAR

On la rendibilitat econòmica es troba amb la rendibilitat social.

MISSIÓ

Impulsar una nova manera d’invertir en habitatge que generi un doble retorn:

econòmic (per als inversors) i social (per a les famílies i la comunitat).

VISIÓ

Convertir-se en el referent a Catalunya i Espanya en inversions d’impacte en habitatge

assequible, combinant rendibilitat sostinguda i transformació social.

VALORS

> Rendibilitat responsable: fer créixer el capital amb seguretat i transparència.

> Impacte social: cada habitatge suma valor a famílies i barris.

> Innovació financera: model híbrid capital + préstec amb doble retorn.

> Transparència i confiança: informes clars per a inversors i institucions.

> Sostenibilitat: rehabilitació i gestió eficient del parc immobiliari.

1.-Captar i consolidar 10 inversors fundacionals 

2.-Construir un parc de 20–25 habitatges en 5 anys, amb un mix de vendes i lloguers.

3.-Assegurar una rendibilitat anual estable >12%per als inversors.

4.-Generar valor social amb lloguers assequibles i habitatges mobilitzats.

5.-Posicionar Luminar com a empresa d’impacte davant mitjans, institucions i fons socials.

6.-Obrir la porta a noves rondes d’inversió (2a fase: 2–3 M€) amb fons d’impacte i banca ètica.

• Renda fixa:

6% anual via préstec inversor.

• Dividends:

repartiment del 50% dels beneficis nets.

• Revaloració patrimonial:

parc d’habitatges en lloguer valorat per capitalització (5%).

• Valor residual:

empresa valorada a múltiples de beneficis (PER 8x).

• Inversors privats amb sensibilitat social (professionals, empresaris, famílies amb estalvi).

• Fons d’impacte i banca ètica (Triodos, Fiare, Coop57, La Caixa Impacte).

• Institucions públiques i ajuntaments: col·laboració en projectes d’habitatge.

• Comunitat social: entitats del tercer sector i associacions veïnals.

• Mitjans de comunicació: econòmics, socials i locals.

Econòmics:

> ROI anual inversors >12%

> Creixement del parc d’habitatges (+2/any)

> Benefici net acumulat

Socials:

> Nombre de famílies allotjades en lloguer assequible

> Estalvi econòmic generat per a famílies (respecte al mercat)

> Impacte territorial (municipis beneficiats)

Comunicació:

> Nombre d’inversors captats

> Repercussions en mitjans

> Seguiment i engagement en xarxes (Linkedin, newsletters)

MISSIÓ

Impulsar una nova manera d’invertir en habitatge que generi un doble retorn:

econòmic (per als inversors) i social (per a les famílies i la comunitat).

VISIÓ

Convertir-se en el referent a Catalunya i Espanya en inversions d’impacte en habitatge

assequible, combinant rendibilitat sostinguda i transformació social.

VALORS

> Rendibilitat responsable: fer créixer el capital amb seguretat i transparència.

> Impacte social: cada habitatge suma valor a famílies i barris.

> Innovació financera: model híbrid capital + préstec amb doble retorn.

> Transparència i confiança: informes clars per a inversors i institucions.

> Sostenibilitat: rehabilitació i gestió eficient del parc immobiliari.

1.-Captar i consolidar 10 inversors fundacionals 

2.-Construir un parc de 20–25 habitatges en 5 anys, amb un mix de vendes i lloguers.

3.-Assegurar una rendibilitat anual estable >12%per als inversors.

4.-Generar valor social amb lloguers assequibles i habitatges mobilitzats.

5.-Posicionar Luminar com a empresa d’impacte davant mitjans, institucions i fons socials.

6.-Obrir la porta a noves rondes d’inversió (2a fase: 2–3 M€) amb fons d’impacte i banca ètica.

• Renda fixa:

6% anual via préstec inversor.

• Dividends:

repartiment del 50% dels beneficis nets.

• Revaloració patrimonial:

parc d’habitatges en lloguer valorat per capitalització (5%).

• Valor residual:

empresa valorada a múltiples de beneficis (PER 8x).

• Inversors privats amb sensibilitat social (professionals, empresaris, famílies amb estalvi).

• Fons d’impacte i banca ètica (Triodos, Fiare, Coop57, La Caixa Impacte).

• Institucions públiques i ajuntaments: col·laboració en projectes d’habitatge.

• Comunitat social: entitats del tercer sector i associacions veïnals.

• Mitjans de comunicació: econòmics, socials i locals.

Econòmics:

> ROI anual inversors >12%

> Creixement del parc d’habitatges (+2/any)

> Benefici net acumulat

Socials:

> Nombre de famílies allotjades en lloguer assequible

> Estalvi econòmic generat per a famílies (respecte al mercat)

> Impacte territorial (municipis beneficiats)

Comunicació:

> Nombre d’inversors captats

> Repercussions en mitjans

> Seguiment i engagement en xarxes (Linkedin, newsletters)

Compromesos amb l’Habitatge Social, compromesos amb tu.

Si vols que t’informem sobre algun aspecte relacionat amb el Habitatge Social, posa’t en contacte amb nosaltres i t’ajudarem.

Ir a Arriba